Aktuellt i Kulturskolan

Nu är det sommaruppehåll på kulturskolan. Glöm inte att återanmäla er till höstterminen. Höstens dansgrupper och tider hittar du under rubriken kurser i vänsterspalten.

Det är kö till flera av våra instrument och kurser så vänta inte med att anmäla dig.

Vi ses i höst!

NYHETER I HÖST!

Breakdance, Nybörjarkurs i musik, Musikal och Spela i band är några av våra nyheter i höst. Titta i vänsterspalten under kurser för att få veta mer

DANSLÄGER 2014!

Lägret vecka 33 är fullbokat!

Det går bra att anmäla sig som reserv och hoppas på att det blir plats ledig. Anmälan görs till kulturskolan@tullingekommun.se

Ange namn och personnummer i anmälan. Grupper delas in efter ålder.

För frågor mejla emese.nagy@tullingekommun.se

Tullinge Kulturskola